Friday, 30 June 2017

Aidilfitri 2017

Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin. Raya pertama kat rumah sendiri so kena lah masak serba sedikit untuk tetamu. Tahun ni balik KL 2 hari ja yang penting nak jumpa ma abah dan adik beradik. 

Menu pagi raya
Soto ayam
Rendang ayam 
Makan kenyang2 pastu lepak borak2 citer2
Kak nira
Tengok tu tuan rumah kuat makan
Budak pelik tak nak duit raya ....bila tanya kenapa adik tak nak duit raya dia kata "abahkan ada"???
Geng sepupu
Seronok ada sepupu dah kerja bertambah duit raya 
Ayong kasi duit raya
Mama&kakak
Selain makan bergamba la...
Minum tea dipagi raya
Makan dulu sebelum solat raya
Dua beradik beza 5 tahun tapi adik lebih besar
Anak2 dara dimuka pintu...
Acah2 konon2 hihihi
Sepupu 
Jom pi raya
Adik beradik
Family mak ngah
Family mak long
Sapelah yang bertemu jodoh awal agaknya...
Pandang apa tu???
Makan2
Coklat
Tuan tanah belanja satu selfie baget2 ayu ko hado

No comments: