Sunday 6 October 2013

Sukan Sekolah Aimi SKTK 1

Dah berapa tahun setiap kali hari sukan sekolah Aimi kebetulan en suamiku mesti kerja so aku lah yang kena pergi sorang2. Kebiasaaan tahun2 sebelumnya aku akan tunggu sampai habis majlis tapi kali ni lepas acara yang Aimi masuk  terus balik sian dia tak sempat nak bermain dengan kawan2 kelas nasiblah dia paham dengan keadaan mak dia ni (walaupun nampak cam tak puas hati kena balik cepat). Aimi cakap ada kawan2 dia mak dengan bapak tak datang pun ....alahai kesiannya dulu masa sekolah akupun macam tu ler... ma dengan abah tak pernah datang masa hari sukan so aku taknak lah anak2 aku rasa macam tu. Tapi aku macam tak caya jer bila abahpun datang tengok cucunya bersukan.
   
                                                               Aimi dgn kengkawan kelas


                                             Tok yah pun datang tengok cucu bersukan..










1 comment:

Umm AA said...

Salam azmatun, seronok aimi main sukan yer..dpt ingat lagi tuh..
skrang atuk leh dtg tgk sukan cucu sbb more relax kan..hehe