Monday 23 March 2015

Sama ke tak?

Caya tak aku tak pernah beli barang online. Baru2 ni aku dah terbekenan tengok cadar patchwork konon tamak haloba nak beli  sampai 5 helai ko ater katanya murah kalau beli banyak, kakak aku cakap  dia dah beli dalam gambar lawala tapi bila dapat buruk. Aku pun belila satu dulu cuak jugak nak beli banyak tup tup bila sampei ape ker buruk bebenor cadarnyer lain sungguh dengar gambor ini lah orang kata indah khabar dari rupa berasap jer hati aku. ...tak ley terima langsung kuburukanny.....tapi disebabkan aku tak de masa nak gi post balik redho jer la. Sebagai pengguna yang rasa tertipu aku  whatapp ler tokey cadar tu ayatnyer lebih lurang macam ni ler terima kasih cadar dah dapat tapi saya terkejut dan kecewa apa yang saya dapat tidak sama dengan dalam gambar saya rasa tertipu hahaha tak ley blahkan ayat aku. Dia balas dia kata dah 7000 cadar dia jual inilah pertama kali orang complain  ada aku kisah aku cuma cakap yang betul aku rasa mata aku masih elok dan boleh buat perbezaan warna. 

No comments: