Wednesday 27 May 2015

OLIcandy

Setelah  mencuba 2 kotak olicandy sudah nampak perbezaan pada kulit terutama kulit wajah la tidak kering, cerah sedikit, kulit lebih bersih  tidak kusam dan lingkaran hitam bawah mata semakin berkurangan. Yang paling aku suka cara nak makan pun senang hanya hisap macam makan gula2 tak perlu bancuh boleh bawak kemana sahaja letak dalam handbag. Sebelum ni aku minum collagen kena bancuh selalu terlupa dan agak kemalasan nak bancuh olicady memang memudahkan kalau malas jugak nak makan tak tahulah nak kata ape. Harga tak mahal sangat berpatutan sekotak hanya RM 50 sahaja walaupun murah tapi berkesan itu yang aku nak cari. Aku tak jual tau cuma nak kongsi pengalaman menggunakan olicandy kalau nak beli boleh wassap no ni, nama aku tak tahu tapi panggil adik olicandy 011 14950981.



Kelebihan OLIcandy
Tona kulit berganda lebih cerah
Kulit lebih gebu, lembap dan tegang
Memperbaiki tekstur kulit tua dan mati
Mengurangkan pigmentasi dan garis kedutan
Memberi kecerdasan badan sepanjang hari 
Menyekat pembentukan Jerawat dan merawat masalah jerawat yang serius
Merangsangkan, menghasilkan Glutatione dalam badan secara semulajadi iaitu dari daun Zaitun, lebih efektif berbanding mengambil gluta
Membantu menghilangkan parut dengan berkesan dan efektif


No comments: