Wednesday 19 June 2013

Alumni ARGS

Dulu Ampang Road Girls School sekarang dikenali sepagai Sek Men Puteri Ampang . Dah 20 tahun meninggalkan alam persekolahan dan sejak itu jugaklah aku tak pernah menjejakkan kaki ke sekolah yang pastinya tidak banyak perubahan.... bangunan sekolah masih sama tiada pertambahan cuma cat jer yang bertukar, aku rasa saiz padang semakin mengecil dulu masa sekolah padang sekolah sangat luas.... sebenarnya tak de beza pun serupa cam dulu gak aku jer yang perasan cam tu hehehe. Cikgu2 yang aku tinggalkan 20 tahun dulu muka langsung tak berubah hebatlah diorang ni awet muda. Serius seronok dapat jumpa kawan2 dan cikgu2 sekolah, kebanyakkan muka masih sama cuma saiz jer yang berubah sikit biasalahkan masing -masing dan beranak pinak.

                                                         Batch 1988-1992


                                         Bersama Fariza, Haliza, Cikgu Ruslina dan Cikgu Nik

                      Kengkawan bersama Datin PS Purvanarajah pengetua kami dulu...



                                                Cikgu Zaidatul guru kelas masa ting 5 


3 comments:

Umm AA said...

oh..tengok entry nie terkenang jua zaman sekolah yg telah lama ditinggalkan..lama tak menjenguk kembali...huhu

Anonymous said...

salam

ada yang kenal zafidah othman? batch 1992

Unknown said...

dia kawan sekelas saya...