Tuesday 9 September 2014

Sumber inspirasiku....

Sukanya tengok photo2 di instagram tengku puan pahang dan sorang lagi nani rostam mak Hanis Zalika. Dulu aku suka baca blog dia sekarang follow instagram pulak aku paling suka part daining cara dia sediakan meja dan cara mempersembahkan air tangan dengan pinggan mangkuk yang cantik2. Mungkin sebab dah minat  tu yang tiap2 hari mesti tengok insta depa tak pernah jemu, lain orang lain minatnya kalau orang yang minat handbeg cam gitu lah gamaknya mesti dok tengok  handbeg ja tapi aku minat masak dan deco2 makanan nak citer macam mana tah...... rasa jiwa terhibur bila dapat tengok pinggan cantik 2 dan makanan sedap2 seperti terapi mata gitew lah lebih kurang.....hebatnya depa dua orang ni boleh masak macam2 makanan nampakpun dah sedap kalau dapat rasa apatah lagi teringin nak jadi macam ni dapat masak sedap2 untuk family sendiri dan tetamu yang bertandang.

2 comments:

Dr Singa said...

Saya pun folo TPP ..
tapi dia yak folo saya..
hehehheeee

Unknown said...

dr singa jom kita folo memfolo :)