Wednesday 20 March 2013

Popia Basah Yang Sedap Kat Pasar Malam Rabu

Setiap hari Rabu balik kerja mesti singgah pasar malam kat Flat Colombia....dengar gerun jer kan cam tempat orang jahat2 pulak tapi setakat ni aku selamat jer tak pernah  pulak kena ugut, ragut , ngorat ( over la pulakkkk) nama jer gempak.

Popia kak Zaiton ni femes seantero keramat AU kalau bulan puasa kena amik no awal2 dan boleh order melalui telefon jer ...kalau tak order  jangan haraplah nak merasa popia dia. 
Bukan nak reka citer kenyataannya popia ni memang sedap ....memenuhi citarasa tekak aku. Kalau tak sedap takkan ler setiap Rabu ada jer muka aku kat situ. Cuma sejak dua menjak ni dia dah jarang meniaga ikut nasib ler.....kadang ada kadang tak de.....tak taulah kenapa tak penah pulak aku interbiu.

             
                                               Popia basah paling mendapat sambutan 

                                            Kulit popia basah brother tu buat sendiri 



                                popia goreng pun ada   
                     
                                            Aku hanya suka popia basah haruslah tanpa taugeh
                

1 comment:

Anonymous said...

senang je nak buat popia ni. nak belajar boleh asal ada rm.yang penting cam mana nak buat kulitnya.inti dan sos boleh ikut selera kita.Saya boleh ajar sape2 yang nak. Untuk sendiri atau bisnis. Saya ajar teori n pretikal sampai mahir. sms 0107983277