Wednesday 29 October 2014

Bekal

Masa sekolah rendah aku selalu bawak bekal gi sekolah nak jimat....duit belanja simpan tapi bila sekolah menengah alahai malu pulak nak bawak bekal konon.......padahal kalau bawak bekal lagi sedap kawan2 mesti nak mengendeng( aku lah tu budak yang suka mengendeng bekal kawan). Aimi dengan Najla jarang bawak bekal sebab mama dia malas nak bangun pagi2 (wooo mengaku pulak) tapi kalau diorang exam aku akan masak. Tak sempat la pagi2 terkejar kejar aku bukan 'supermak' kalau orang cakap orang lain boleh asal ko tak boleh....eh aku punya pasallah aku tak boleh nak wat caner?????.

Korang rasa yang mana satu bekal aku ? haa....... pandai tentulah yang kecik sekali tu aku kan diet, bekal yang 'bapak besau' tu sape pulak yang punya, malas nak citer korang jawab sendirilah 


No comments: