Tuesday 14 October 2014

Nak pegi mana tu???

Dua beranak nak ke destinasi yang berbeza.Kemana aku nak pegi nantilah sambung cerita yang pasti destinasi ini adalah tempat yang aku teringin nak pergi sejak zaman sekolah,kalau nak merasa pergi sendiri sekarang dengan family memang tidak mungkin sama sekali. Dah kebetulan ofis buat team building kat sana maka haruslah ambil peluang. Boleh jer aku nak excuse sebab ada alasan kukuh menyusu baby tapi aku pilih untuk turut serta. Insyaa allah aku dah sediakan stok susu yang mencukupi untuk Arissa selama 3 hari mujur dia bukan jenis direct breastfeeding so tidak ada masalah menyusu malam. Terima kasih en suami kerana sudi menjaga si kecil. Ermm merasalah pulak berjaga malam susukan anak yer...atau anggap jer saya pergi memancing 3 hari tinggalkan laki dan anak2 hehehe....eh ade ke kisah sebenar cam tu bini gi mancing ???tapi memancing saya ni idok ler bawak balik ikan bag....

2 comments:

Umm AA said...

selamat pegi mancing..nanti bwk ikan bebanyak pass lah kat jiran sket yer..*-*

Dr Singa said...

kau nak camping kat mana tuuuuuu