Friday 14 December 2012

BB CREAM SUMAYYAH FITRAH ANGGUN

                                 
                                                               BB Cream Sumayyah RM 35

Penggunaan BB cream semakin popular dikalangan pengguna. Apabila memakai BB cream tidak perlu lagi  menggunakan compact pawder kerana akan menyebabkan kulit  menjadi kusam. Sebelum ni aku ada mencuba BB cream dari berbagai jenama tapi tak sesuai dengan kulit, muka nampak gelap malah apabila berada diluar kulit akan berminyak. 

Sekarang aku hanya memakai UV cream sumayyah dan diikuti BB cream sumayyah langsung tidak menggunakan compact powder dan selepas itu bolehlah bersolek seperti biasa. 

Kepada sesiapa yang suka berbedak cubalah BB cream sumayyah anda akan kelihatan seperti berbedak, kulit wajah nampak gebu, licin dan sekata, muka nampak natural semakin lama bertambah cantik.....malah BB cream Sumayyah boleh digunakan oleh gadis remaja supaya dapat menlindungi kulit mereka dari pancaran sinaran matahari. 

                                                   Kulit nampak gebu kan....
                                                   

                               
                               
                                                                       
                               
  Aku promote product bukan kerana aku menjual ( memang jual pon) tetapi BB cream  
  sumayyah sangat bagus yang elok apa salahnya kita kogsi bersama malah harganya pun    
  sangat berpatutan. Kalau berminat bolehlah email saya ye....az_matun34@yahoo.com.my  

No comments: