Wednesday 5 December 2012

Durian oh Durian ........

Musim durian telah tiba.......kat mana-mana sekarang melambak durian.....kepada sesiapa yang suka durian aka hantu durian tu bolehlah borong sebakol ko hadap la cukup-cukup sekarang tengah murah...... Aku bukan kategori hantu durian....sejak durian banyak ni tak pernah beli lagi ....ni baru nak rasa itupun lepas tengok kat blog si ridz ...durian makan dengan pulut dan santan perghhhh itu buat aku tak tahan....meleleh air liur.....ko citer la durian crepe ke hapee ke aku tak heran tapi kalau durian makan dengan pulut letak santan itu buat aku tak tahannnnn........................


Dari opis dah call en suami minta tolong belikan durian, keinginan ku sudah tidak boleh ditahan lagi.....Opsss malu nak citer ni first time masak pulut.....nasib tak lembik....siap sengseng lengan memerah kelapa. Selalunya bila teringin makan pulut durian minta ma yang buatkan....sebab bukan nak makan banyak pun paling banyak 5 ulas pulut 2 senduk macam tak berbaloi nak masak sendiri. Kalau makan pulut durian ni ramai-ramai baru sedap meriah gitu......

                                                Haa banyak ni je yang aku makan 


No comments: